ایجاد یک چشم انداز سورئال در فتوشاپ

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 9
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 1255
  • بازدید ماه : 9419
  • بازدید سال : 25052
  • بازدید کلی : 89865
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.219.95.244
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    ایجاد یک چشم انداز سورئال در فتوشاپ

     

    ایجاد یک چشم انداز سورئال در فتوشاپ 
    در این درس به شما خواهد آموخت که چگونه به استفاده از گزینه های مختلف تصحیح رنگ و نور، و همچنین انتخاب تجهیزات و تطبیق برای ایجاد مناظر سورئال. ترکیب خلاقیت خود را با این روش ها در فتوشاپ، برای ایجاد چشم انداز خود را. 
    نتیجه نهایی 

    مرحله 1 - سابقه و هدف. 
    گام اول، ما باید برای قرار دادن آسمان، پس زمینه خود را در تصویر. همانطور که می بینید، ما باید رنگ آن تغییر کرده است. ما قصد داریم برای ایجاد یک نیمی از تصویر را در رنگ های گرم و دیگری سرد، با استفاده از ابزار تعادل رنگ (تعادل Solor). برای این کار، انتخاب تصویر از آسمان، و سپس به تصویر - تنظیم - تعادل رنگ (به Image> Adjustments> Color Balance بروید). تنظیم لغزنده به اضافه کردن قرمز و زرد. برو به جهان (نکات برجسته) و سایه (سایه) و سعی کنید به اضافه کردن برخی از رنگ به آنها را تا زمانی که شما سایه را دوست ندارد. 

    گام 2 - اصلاح   آسمان. 

    تکراری لایه با آسمان. در حال حاضر ما در مرحله قبلی است که با استفاده از ابزار تعادل رنگ (به Image> Adjustments> Color Balance بروید) تکرار، اما این بار اضافه کردن رنگ آبی و آبی. فراموش نکنید که برای رنگ در نور (نکات برجسته) و سایه (سایه) اضافه کنید. 

    بادقت پاک کن (Eraser tool)را انتخاب کنید و یک براش نرم با تنظیمات زیر نشان داده شده است:

    در حال حاضر، با استفاده از پاک کن(

    ابزارEraser tool),

     ، پاک کردن سمت چپ آسمان در لایه بالا. بنابراین، جایی که شما شستشو، رنگ های گرم با لایه پایین ظاهر می شود. با استفاده از ابزار پاککن پاککن ()، امواج شستشو، یک خط راست. هنگامی که شما انجام می شود، شما می توانید Opacity این لایه را کاهش می دهد به رنگ بیشتر نرم. 

    مرحله 3 - اضافه کردن مدل

    حالا اجازه دهیدتصویر دختر باز .با استفاده از ابزار Magic Wand (Magic wand tool),انتخاب یک دختر ، و سپس دکمه на اضافه کردن دکمه لایه ماسک (Add layer mask)در پالت لایه ها برای ایجاد یک ماسک بر روی لایه با دختر .انتخاب درست ، طراحی لایه ماسک برس سفت شود.هنگامی که شما به پایان رسید، دختر را در مرکز تصویر 

     

    مرحله 4 - مدل های تصحیح رنگ 
    همانطور که می بینید، رنگ دختر الگوی متناسب نیست. ما آن را با ابزار سطوح (سطوح) درست باشد. برو به تصویر - تنظیم - سطح (به Image> Adjustments> Levels رفته) و move >> نمایش دوباره و تجزیه و تحلیل از لغزنده برای اضافه کردن کنتراست برای مطابقت با پس زمینه. 

    در حال حاضر به تصویر - تنظیم - رنگ / اشباع (تصویر> تنظیمات> رنگ / اشباع) و umenshiteNasyschennost (اشباع)، که به نظر می رسد ما در هنگام استفاده از سطح ابزار (سطح). برای تصویر مورد استفاده در این درس، کاهش اشباع -24. 
    گام بعدی این است که شبیه به بند (2) گام (هنگامی که ما با استفاده از ابزار تعادل رنگ (تعادل رنگ))، به جز این واقعیت که ما می رویم به استفاده از آن بر روی لایه با دختر است. اول، تکثیر لایه با مدل، شما در حال حاضر دارای دو لایه است. یکی را انتخاب کنید از لایه یک زن، و، همانطور که در مرحله دوم نشان داده شده است، استفاده از موجودی رنگ (از موجودی رنگ) (به تصویر - تنظیم - تعادل رنگ (به Image> Adjustments> Color Balance بروید))، برای اضافه کردن رنگ های قرمز و زرد. 

    همانطور که می بینید ، او بهتر است با نیمه چپ از یک زمینه (background) تراز وسط قرار دارد.در حال حاضر، انتخاب لایه دوم بادختر ، رفتن به تصویرتنظیم - تعادل رنگ ( به (Image> Adjustments> Color Balance) و اضافه کردن یک کمی از زنگ آبی رنگ و آبی است .
    در حال حاضر، که شما قسمتی از با آسمان ، پاک کن  (Eraser tool)  با لبه های نرم به حذف سمت چپ لایه با دختر زنگ های آبی .کاهش کدورت در این لایه به کاهش اثر رنگی .

    تصویر ساخته شده ما  سخت ترین تصحیح رنگ به چین مدل با پس زمینه. ادغام لایه با یک دختر در یک لایه. در حال حاضر شما هنوز هم می تواند با تنظیمات سطوح (Levels) تعادل رنگ (Color balance)  و اشباع (Saturation) (واقع در تصویر - تصحیح (به Image> Adjustments)) بازی، به ایجاد تنظیمات اضافی.  

    گام 5 - نورپردازی دختر

    در پس زمینه استفاده شده در این آموزش ، نور از سمت چپ می آید.به منظور برجسته چشم انداز ما این است که یکی بود ، ما نیاز به تیرهپشت از مدل

    . برای شروع، از ابزار Burn tool را انتخاب کنید (Burn tool).

    نگاهی به یک برس نرم ، زنگ اواسط برد  (Midtones), قرار گرفتن در معرض ( نوردهی ) در حدود 30٪ است .

    در حال حاضر با یک برس به تیره دختر .سعی کنید به آن را بیش از حد تاریک ، سایه نور به اندازه کافی .با استفاده از این ابزار و در دامن .

    پس از آن، ابزار Dodge را انتخاب کنید  (Dodge tool) حالا نوبت به رنگ وسیاه کردن تصویر میرسه البته زیادی رنگ سیاه نزنید ( به خصوص در مو و دست چپ).

    گام 6 - ریشه 
    در حال حاضر ما قصد داریم برای اضافه کردن یک کمی از ریشه ها و شاخه ها در بدن مدل. این کار دشواری نیست، شما فقط نیاز به انواع تصاویر از درختان و ریشه. ما را قطع خواهد کرد بخش هایی از ریشه و شاخه، و به تغییر برخی از رنگ ها، همانطور که ما قبلا با استفاده از ابزار تعادل رنگ 

    (Color balance).

    اول ، پیدا کردن یک تصویر از یک ریشه زیبا و آن را با استفاده از ابزار های مورد علاقه خود را ( کمند مغناطیسی (Magnetic Lasso)و یا برای مثال، انتخاب کنید

    حالت ماسک سریع (Quick mask)).نگران نباشید اگر انتخاب به طور کامل نیست ، ما آن را بعدا تغییر خواهد کرد .کپی و چسباندن در تصویر ما .

    همانطور که می بینید، تصویر جدید در نور و رنگ متفاوت است، و به نظر می رسد که اگر خارج از محل. بنابراین ما باید انجام دهیم همان چیزی است که ما با آسمان و دختر بود. تصویر - تنظیم - سطح (به Image> Adjustments> Levels رفته) را انتخاب کنید و حرکت لغزنده. اگر شما حرکت کشویی مرکز به سمت چپ، تصویر روشن تر خواهد بود. اگر شما آن را به سمت راست حرکت می کند، تصویر تیره تر خواهد بود. در مورد ما، ما را به سمت راست حرکت می کند. 

    انتخاب تصویر - تنظیم - تعادل رنگ (به Image> Adjustments> Color Balance بروید) و تنظیم رنگ، بسته به جایی که شما با قرار دادن ریشه. اگر، برای مثال، ریشه در دست چپ دختر او باید با رنگ های قرمز و زرد باشد. اما اگر او در دست راست است، شما باید برای اضافه کردن رنگ آبی و فیروزه ای. این بار ما قصد داریم برای اضافه کردن رنگ زرد و قرمز. در اینجا چگونه آن را با این تغییرات به نظر می رسد:

    هنگامی که ریشه آماده است، آن را حرکت به جایی که شما فکر می کنم آن را خوب نگاه خواهد کرد ، و سپس ابزار Eraser را انتخاب کنید (Eraser tool). پاک کردن همه قسمت های که شما نیاز ندارد و به صورت صحیح از ریشه ، این شما انتخاب اصلی خود را بهبود بخشد .

    گام نهایی این است که با استفاده از ابزار Burn tool (Burn Tool) در مناطقی که سایه باید وجود داشته باشد .برای مثال، در شکل زیر ، был использован у руки и по پایین.اضافه کردم کمی رنگ آبی با استفاده از تصویر - تنظیم - تعادل رنگ ( به  (Image> Adjustments> Color Balance). .در نهایت، حذف قسمت بالای ریشه برای ایجاد چین های لباس او را .

    تمامی ریشه های باقی مانده به همین ترتیب اضافه شده است. بیشترین تاثیر را در نتایج خود را به عکس های انتخاب شده را ارائه می کنند. هنگامی که یک تصویر خوب به کار می کنند را پیدا کنید، شما هر گونه مشکلی برای گرفتن نتایج خوب با این روش ندارد.

    آن باقی مانده است به تنها یک جزئیات توضیح داده شده است .به منظور رسیدن به یک نتیجه واقعی تر ، شما نیاز به اضافه کردن سایه در زیر ریشه می شود که بر روی پوست یا لباس شما .به این تصویر نگاه کنید :

    تنها تفاوت - سایه دست راست خود را. را به چنین سایه، با دوبار کلیک کردن بر روی لایه از ریشه به باز کردن لایه سبک منو (Drop Shadow), (Layer> Layer Style> Drop Shadow. سایه ((Layer style)) را انتخاب کنید، و سپس با حرکت لغزنده برای تنظیم محل سایه. هنگامی که سایه در جای مناسب، تنظیم کدورت به شدت بیشتر یا کمتر. 

    گام 7 - زمین و چمن

     

    در حال حاضر ما قصد داریم برای اضافه کردن زمین است .اولین تصویر که با استفاده از یک زمین ساده با شن و ماسه ، عکس های گرفته شده از ساحل .

    چمن از عکس های مختلف گرفته شده است. ایجاد یک لایه جدید برای چمن و موقعیت آن را در زیر لایه با مدل. برش و چسباندن تکه های مختلف از چمن، و سپس ترکیب آنها را برای ایجاد یک میدان چمن، همانطور که در تصویر زیر می

    لایه ی چمن را باید بین لایه مدل و لایه زمین واقع شده است.یک لایه جدید ایجاد کنید و آن را در بالای لایه با دختر .اضافه کردنگیاهان برای پوشش بخشی از پاها .

    در نهایت ، به دقت اضافه کردن یک بیت از چمن و سنگ در محل اتصال از چمن و زمین برای مخفی کردن یک انتقال سخت است .این مهم است که شما با دقت همه چیز را چک و مخفی هر گونه عیوب .

    گام 8 - اضافه کردن ریشه بیشتر 
    در حال حاضر ما قصد داریم برای اضافه کردن ریشه ها و گل ها در پیش زمینه است. اگر شما تمام مراحل قبلی را خوانده ام، شما هیچ مشکلی به انجام آن ندارد. همانطور که در بالا ذکر شد، مهم است که برای انتخاب یک تصویر خوب به کار است. عکس ها باید با کیفیت بالا باشد. اگر شما با استفاده از یک وضوح پایین، نتایج آماده به نگاه احساساتی خواهد بود. 
    با توجه به آن ،انواع عکس از گل، ریشه و ساقه .با دقت آنها را برش را با کمند  (Lasso) یا سریع ماسک (ماسک سریع ) و قرار دادن در تصویر .با استفاده از روش های مشابه برای اصلاح رنگ با تعادل رنگ (به Image> Adjustments> Color Balance), ، که ما قبلا در موارد متعدد استفاده می شود .

    برای پایان دادن به این اطلاعات نیاز به اضافه کردن یک سایه. دو راه وجود دارد: 
    در ابتدا من در پایان مرحله 5 توضیح داد. اضافه کردن سایه لایه سبک منو (Layer> Layer Style> Drop Shadow)).
    سبک> سایه)). 
    دوم - انتخاب لایه با زمین و با استفاده از ابزار Burn tool (Burn Tool) در مناطق که در آن نیاز به سایه. 
     

    مرحله 9 - گرد و غبار

    در حال حاضر ما می رویم به ساخت تا گرد و غبار در نزدیکی پاهای دختر .نگاهی به تصویر از آسمان ابری و برجسته یکی از ابرها ، با استفاده از کمند (Lasso).

    کپی و چسباندن آن را به سند خود را .انتخاب تصویر - تنظیم - سطح(Image> Adjustments> Levels).رفته ) .حرکت نوار لغزنده وسط به سمت راست به تیره ابر .

    سپس ، با استفاده از پاک کن  (Eraser tool),به نرمی از لبه ابرها .در نهایت ، انتخاب فیلتر - Blur بروید - Blur برویدдвижении(Filter> Blur> Motion Blur)  رفته) و اضافه کردن تاری است که حدود 7 یا 8 پیکسل سمت چپ. در زیر مدل این لایه. لایه را کپی کرده و قرار دادن لایه های تکراری در بالای مدل. تصحیح لایه های تکراری با استفاده از سطوح ((Levels)، اما در این زمان حرکت مرکز کشویی به سمت چپ برای روشن ابر. 

    دومی را دستکاری برای اضافه کردن رنگ های قرمز و زرد با ابزار تعادل رنگ (Color Balance) (تصویر - تنظیم - تعادل رنگ  (Image> Adjustments> Color Balance)).

    گام 10 - ریشه های نهایی 
    ما قصد داریم برای اضافه کردن ریشه بیشتر است. ما باید آنها را در بر بدن دختر زیگزاگ مرتب. برای اینکه این اثر، ما نیاز به تصاویر از ریشه، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است. 

    مثل همیشه، اولین گام است به ریشه های روشنایی و اصلاح رنگ با کمک سطوح (Levels) (تصویر - تنظیم - سطوح (تصویر> تنظیمات> سطوح))، و تعادل رنگ (موجودی رنگی) (تصویر - تنظیم - تعادل رنگ (Image> Adjustments> Levels))  Color Balance)). با استفاده از ابزار پاک کن با لبه های نرم به حذف هر چیزی که شما لازم نیست و به پایان می رسد از اثر محو شدن ریشه (به طوری که آنها را می توان به راحتی ترکیب). در اینجا یک مثال از ترکیب ریشه های مختلف برای ایجاد یک ریشه بزرگ است: 

    این را به عنوان مشکل آن را به عنوان نظر می رسد نیست. برای اینکه صبور باشی برای پیدا کردن ریشه از تصاویر های خوب و ترکیب آنها را با کمک از این تکنیک است. 

    مرحله 11 - اضافه کردن جزئیات 
    چشم انداز ما برای اینکه جذاب تر، ما بیشتر موارد، مانند گل ها، گلبرگ ها و پرندگان اضافه کنید. من عکس با اشیاء است که آسان به قطع را انتخاب کرد. این کار سرعت بخشیدن به این فرآیند و اطمینان از نتیجه خوب است. 

    گام 12 - لایه های تنظیم 
    برای تکمیل کار، ما اضافه کردن یک لایه تنظیم. لایه بالایی را انتخاب کنید و به مسیر Layer - لایه تنظیم جدید - رنگ / اشباع (Layer> New Adjustment Layer> Hue / Saturation).

    . کاهش Saturation را به -10 یا هر چه می خواهید بهترین. آزمایش با سایر لایه های تنظیم برای تغییر رنگ و اثر بر روی تصویر نهایی است. 

    نتیجه نهایی 
    مناظر ایجاد پیچیده هستند بسیار دشوار است اگر شما به دنبال چند دستورالعمل های دستکاری نیست. 
    در اینجا برخی از دستورالعمل های مهم: 
    - اول انتخاب عکس های خوب. 
    - اطمینان حاصل کنید که چراغ ها و رنگ اشیاء به ترکیب کلی مطابقت دارد. 
    - وقت خود را. پیدا کردن یک تصویر خوب برای کار و با دقت آنها را با هم تراز کنند. مطمئن شوید که هیچ بخش های غیر ضروری و یا لبه های کثیف. 

    آموزش تصویریشم خواستین بگین براتون اماده میکنم


    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان